Модуль 3
- Визначила навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм;
- проаналізувала вимоги державних освітніх стандартів та програм щодо вивчання предмета Художньої культури;
- визначила тему проекту, ключові, тематичні та змістові питання.
- створила перший варіант плану оцінювання;
- виконала завдання цього кроку, користуючись цілями оцінювання, ви значила, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів;
- продумала ,як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само-та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий