среда, 3 апреля 2013 г.

Модуль 3-4

Модуль 3 
  • Визначила навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм;
  • проаналізувала вимоги державних освітніх стандартів та програм щодо вивчання предмета Художньої культури;
  • визначила тему проекту, ключові, тематичні та змістові питання.
Модуль 4
  • створила перший варіант плану оцінювання;
  • виконала завдання цього кроку, користуючись цілями оцінювання, ви значила, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів;
  • продумала ,як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само-та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий