Модуль 9
Цей модуль допоміг зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого
навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо
виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей
учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих
на його виконання.
Модуль 10
Цей модуль допоміг з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за
методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в
спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на
самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням
в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду.
Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення
своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає
можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи
Модуль 11
На мою думку, найефективнішим
для навчання моїх учнів буде більш поглиблене використання інтернет технологій,
працювати у парах, групах.
Бажаю всім успіху у навчанні!
Комментариев нет:
Отправить комментарий