пятница, 5 апреля 2013 г.

Модуль 9-11

Модуль 9

Цей модуль допоміг зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

Модуль 10

Цей модуль допоміг з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи, ніколи не говорити в спину учням, не допомагати учням діями, а спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Цікавим моментом у сприянні виконанню навчальних процесів є створення своєрідного шаблону з підказками для оформлення учнями проекту, що дає можливість учням детальніше зрозуміти процес роботи

Модуль 11

На мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде більш поглиблене використання інтернет технологій, працювати у парах, групах.
Бажаю всім успіху у навчанні!

Комментариев нет:

Отправить комментарий